Känns bättre ..


Efter ett par dagars deppande så börjar jag känna mig bättre. Börjar bli lite
gladare och så, på riktigt. Känns riktigt härligt. Blir tråkigt att gå runt och sura
och sånna saker. Men nu är jag på bättre vägar i allafall.

Dagen har gått åt till att plugga spanska. Nu kan jag det mesta. Dock har jag
lite problem för några glosor. Men jag ska plugga lite till innan jag somnar.
Känner mig riktigt duktig, har gått från att kunna typ ingenting till att kunna
i stort sett allt på en dag. Den ni! Sen för att inte glömma bort det mesta så
återberättar jag texterna lite då och då, utan boken såklart. Och det har gått
superbra. Så ska bara dra fram boken strax och köra lite glosor. 8.50 imorgon
gäller det. Jag ska klara det här alltså!

Ligger just nu i sängen och kollar på Lyxfällan, hemskt att ekonomin kan gå i
så mycket överstyr alltså.. Sen blir det Hells kitchen.

Vi hörs imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0