Lördag.


Jag orkar inte blogga nu, men ska berätta kortfattat vad som hänt
sen igår.

Jag stack till syrran igårkväll, eller mötte upp henne och Chris vid Ica.
Köpte godis och ingredienser till kladdkakan. Dock bakade vi aldrig
kladdkaka. Kollade på tvn, dunkade musik och sedan kollade vi på Wall-e.
Så otroligt söt! Somnade tyvärr och sov en halvtimma kanske. Sen åkte
jag hem. Hade sällskap i telefonen också, haha roligt samtal tycker jag.

Idag, vaknade jag runt 12. Låg i sängen till 13, hoppade in i duschen för
vi skulle tydligen och äta runt 14. Och jag hann fixa mig och allt. Heja! Min
kusin sov ju här så vi stack till Hollywood och käkde. Supergott! Sedan åkte
vi dit där han bor. Lämnade bilen, tog cyklarna till LLA (Löfbergs Lila Arena)
och kollade på hockey. Färjestad förlorade.  Tyvärr! Men vi kommer igen.

Ska snart till syrran igen, blev ju som sagt ingen kladdkaka igår. Så blir
nog det idag, förhoppningsvis.


Men vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: Vi är nog mer än vänner. Ingen aning.

2008-10-05 @ 00:36:48
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0