Lördag.


Nu var det höstlov. Det har vart så otroligt efterlängtat, så ni vet inte.
Igår efter skolan drog jag i allafall till syrran, sen stan med henne och
hennes kille. Gick till banken, sedan till Kebabhouse. Det var grymt gott,
dock sved det i plånboken. Men jag kännde att jag kunde unna mig det där.

Sen vart det mest slappt efter stan och så. Godis och film. Kollar på
The girl next door. Hemsk film, tårarna började rinna. Men ändå var den
bra. För er som har sett filmen An american crime, så är dom ganska lika.

Nu ska jag göra mig iordning. Måste kolla runt på nätet efter en plattång också.
Min har redan gått sönder efter endast 2-3 månader. Plattången är från Toni&Guy
så lite längre borde den ha hållt i allafall. Men nejdå..

Men vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja min mamma hade bröstcancer, det gör inte att jag gillar lily mer eller att jag inte får stå för det jag tycker. Min mamma gick bort en månad sen, men jag tycker inte om LILY mer för det. Och jag tycker inte om folk som hänger ut andra för att dem själva inte kan ta kritik.

2008-10-25 @ 19:29:12
URL: http://sipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0