Måndag.


Godmorgon! Först och främst måste jag bara nämna här att
det råkar vara min namnsdag idag. Haha!

Vaknade för typ en timme sen. Lite sent än väntat, men jag hann.
Sitter här nu, klar för att åka till skolan. Vi ska dansa nu på morgonen.
Med någon ungdomsmusikal. Ska bli spännande! Sen den 23 oktober
får vi gå på deras musikal gratis. Vilket kommer bli superkul.

Annars idag blir det lugnt, plugga mest. Har prov imorgon och jag
har inte öppnat böckerna. Dock kommer det bli lätt att plugga eftersom
vi nyss gått igenom det mesta vi ska ha på provet. Så det kommer gå bra.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen och vila lite innan jag åker.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0