Meningslös skoldag.


Alltså .. Jag kunde ha stannat hemma idag. Fick inte alls mycket gjort.
Skrev endast en text, sen gick vi till bageriet och köpte bullar, hoppade in
på handlarn och köpte powerking. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Satt
och mest tog det lugnt i sofforna. Sen åt vi lunch, efter det drog Nandi till
tandläkaren. Då fick jag och Anna inte speciellt mycket gjort. Satt mest och
snackade med hennes kompis och hade kul.

Sen under timmen vi skulle ha våran syslöjdslärare, så kom hon inte. Frågade våran
musiklärare vart hon var, då satt hon i lärarrummet och fikar? Okej .. Ingen av oss orkade
hämta henne. Då satt vi och bara slöade. Efter det sprang jag bara efter min So och Hk lärare
för att få papper som jag behöver till proven.

Usch, meningslösa skoldag alltså! Nu ska jag plugga för jag har
två prov nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0