Min nya älskling


Kom nyss hem från min syster. Var som sagt på bergvik och elgiganten sen drog
vi även en sväng till stan. Fick min älskade plattång från OBH nordica. Testade den
förut, och jag rekommenderar att ni borde köpa en sådan. Bättre plattång har jag
nog inte haft måste jag säga.

Sen drog vi til bergvik, hämtade ut biljetterna till Spring awakening och sedan
satte vi oss på mama's pizzera och lucnhade. Mys! Så himla skönt och bara
prata ut om allt. Min syster är trots allt den som vet mest om mig, och hon förstår
mig på ett sätt som förmodligen ingen annan gör. Hon är världens bästa syster!
 
Sen drog vi in till stan, hon skulle hämta sina biljetter till Sonic Syndicate och
In flames som är på onsdag. Så hon åker till sthlm imorgon. Som en liten
födelsedagspresent till sig själv. Hon fyller 19 på lördag så.

Nu ska jag kolla på tvn, och sedan höra av mig till Anna angående morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0