Onsdag.


Meningslös dag egentligen, när det gäller skolan. Vi har ju som sagt temavecka.
Då har vi valt ett ämne, där man jobbar med något. Jag och mina vänner har ju då
valt textilslöjd eftersom vi trodde det var enklast. Så vi jobbar med samer. Men det
finns ett problem. Våran lärare har ju inte bara oss, utan även småbarnen och så.
Så under den här veckan har vi henne inte så mycket, och idag ska vi bara ha henne
i en timme. Och ingen annan lärare kollar till oss, det betyder att vi kan göra i stort
sett vad som helst. Vi tar rast hela tiden känns det som och jobbar ingenting. Haha.
Men vi har inte så mycket kvar, så det löser sig.

Nu har jag i allafall gjort mig iordning och ska snart åka till skolan. Får se hur mycket
vi får gjort. Ska ha läraren mellan 11.30-12.30. Haha och vi har lunch runt den tiden.
Bra gjort säger jag bara!

Nej, nu ska jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0