Onsdag.


Usch, dagen har inte vart bra alltså. Matteprovet gick väl sisådär. Var trött som
bara den, pga att folk som inte har bättre vett skickar sms mitt i natten trots att
dom vet att man går i skolan och sover vid den tiden. Gör mig skapligt irriterad.

Sen när jag kom hem känndes det väl lite bättre. Men när jag startade datorn
och loggade in där på Felsäkert läge,som jag nu måste för att den ska funka.
Ja, då funkar knappt det heller. Några enstaka internetsidor kommer man in på
msn funkar inte alls. Inte ens Ebuddy. Så nu sitter jag på mammas dåliga dator.
Väntar på att hon ska komma hem så måste jag prata med henne, jag måste ha
en ny dator. Min krånglar bara och jag orkar inte med det.

Nu ska jag plugga och äta något. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0