Söndag.


Tänkte säga godmorgon, men det hade blivit  lite fel. Jag vaknade runt
9-tiden imorse. Usch så tidigt. Men samtidigt skönt, jag vänder inte på
dygnet. Jag hatar att göra det.

Så .. Det är söndag ja. Vanligtvis hatar jag den här dagen, egentligen idag också.
Men hatar den mindre än alla andra söndagar när det är skola. Egentligen betyder
det att imorgon är en ny skolvecka och så. Men  nej, nu är det höstlov. Härligt!

Idag var det meningen att jag skulle iväg och köpa en ny plattång. Fast det har
jag ingen ork till. Så jag fixar det imorgon istället när jag och syrran sticker och
hämtar ut biljetterna till musikalen.

Nu ska jag i allafall dra på mig kläder, och inte springa runt i pyjamas. Sen kanske
jag åker till syrran. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: han bor inte där!

jag har aldrig sagt att jag är rädd för honom

2008-10-26 @ 12:44:17
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0