Söndag.


Har nyss duschat, och nu ligger jag i sängen och kollar på Andra Avenyn.

Söndagar brukar vara till för att slappa för min del, men inte idag. Jag åkte till
bergvik med ängel och Ida för att kolla på skor. Dom jag hittade på nätet var
inte lika fina i affären, men jag testade dom ändå och det blev skitsnyggt. Så
dom blev mina. Dock blev det en för stor storlek. 38 var för litet och 40 för stort,
och självklart fanns inte 39. Jag slog till på 40 ändå. Så hemskt ser det nog inte
ut. Hoppas jag inte i allafall.

Sen åkte jag hem, och åt lite middag och sen slappade framför datorn. Sen blev
det att sticka iväg till min syster igen. Hämtade hennes externa hårddisk. Ska lägga
in alla mina saker där strax eftersom någon snubbe ska kolla på min dator imorgon
eftersom den krånglar så mycket. Hoppas han fixar min dator.

Nu ska jag i allafall kolla på Andra avenyn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0