Spring awakening


Nu har jag vart och lämnat in min dator på lagning. Som ni vet så har den
krånglat. Så nu jävlar måste den bli fixad. Får den om en sisådär 2-3 dar.
Sitter nu vid mammas dåliga dator, men den får duga tills jag får min igen.


Skolan idag var riktigt rolig. Började dagen med att vi fick träffa några ur
ungdomsmusikalen Spring awakening. Pratade och så, sen fick vi lära
oss en låt med dans till. Sjukt kul måste jag säga. Sen den 23 oktober ska
vi ju få se musikalen också. Spännande!

Annars har det inte hänt så mycket. Måste plugga, har prov imorgon. Kan
dock det mesta, men det går nog inte att plugga för mycket.

Just ja, har namnsdag idag. Den ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0