Tårarna började rinna.


Musikalen idag var lika bra som första gången, om inte bättre.
Oscar är ju bara för söt. Det går inte att sluta kolla på honom.
Sen i slutet började faktiskt tårarna rinna, första gången jag såg den
hindrade Nandi mig från att gråta genom att börja asgarva och kittla
mig. Men nu gick det inte att hålla tillbaks dom. Sen hade jag två tjejer
bredvid mig som också snyftade. Verkligen inte sista gången jag såg
den idag heller.  Det kan jag lova, haha.

Sen har jag blivit ägare till en svart Ipod. Har dock inte fått den än, kommer
imorgon eller i övermorgon. Förhoppningsvis i allafall. Men jag är glad för det!

Snart börjar Rosa bandet-galan. Tänkte kolla på den. Brukar alltid gråta
när jag kollar på den galan. Men det får inte hjälpas.

Nej, ska vila nu. Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0