The wedding date


Jag har haft en riktigt slappisdag. Bokade biljetter till Spring awakening.
Skulle gått med Anna, Nandi och Linda. Men alla fyra fick inte plats bredvid
varandra och vi kunde inte sitta två och två heller. Så jag och Anna ska gå på
tisdag medans Nandi och Linda går på torsdag. Det är nämligen två dagar
det är höstlovserbjudande.

Sen var jag och mamma på Ica och handlade lite. Sen när vi kom hem lagade
vi mat. Blev tacos idag, mums! Sen låg vi som två strandade valar i soffan. Haha!

Nu på tvn visar dom en otroligt bra film. Jag har sett den säkert tusentals gånger.
Men jag kan inte säga att jag har tröttnat, så bra är den.



The wedding date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0