Tisdag.


Ja, då var det en ny dag. Och jag vaknade runt 9, pigg som bara den. Och visst
var det bra. Nu sitter jag här, typ klar. Ska väl till syrran snart, som ska låna min
kamera när hon åker till Sthlm idag. Men fick reda på att mamma ska till läkaren
runt 10.30 och skulle då låna min cykel. Trots att det tar 10 min att gå. Hoppas det
inte tar alltför lång tid. Ska ju möta Anna vid 11.20 också. Stressigt blir det.

Dock börjar jag bli lite smått trött nu. Vaknade runt 3 inatt, och trodde att klockan
var 9. Det var inte speciellt kul. Låg då vaken kanske en timme, tills jag verkligen
insåg att shit klockan är inte mer än 3. Haha, går bra för mig.

Men ja, vi hörs sen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0