Torsdag.


Ni skulle inte viljat vara mig imorse .. Jag vaknade 7.50 och började 8.15!
Hur gick det till? Haha. Det roligaste är att jag hann dit i tid. Jag kom till och med
innan vi började. Det blev att dra på sig mjukisbyxor, och en tröja och sätta upp
håret i en slarvis tofs sen iväg typ. Jag kännde mig duktig att jag kom i tid och så.
Men jag hatar att stressa och blir bara illamående då.

Hade hemkunskap, sen gick jag hem. Jag orkade inte. Sen gårdagen i skolan
orkar jag absolut ingenting. Tänker i allafall gå till skolan imorgon. Men jag vägrar
gå på min spanskalektion på morgonen. Jag vill inte träffa min spanskalärare
helt enkelt.

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn tror jag och krypa ner under
täcket och kolla på One tree hill.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0