Torsdag


Godmorgon. Just nu vill jag bara ta på mig min pyjamas igen och krypa ner
under täcket. Men skolan förstör .. Jag borde egentligen inte säga något som
har varit hemma en hel vecka. Men det tar på krafterna att gå upp tidigt.

På schemat idag står hemkunskap nu på morgonen. Det betyder prov, i konsumentekonomi.
Eller något sånt. Dock är det ett sådant prov där man får ha med sig boken, så det här ska gå
galant, tycker jag i allafall.. Sen har jag SO där min klass hade prov på judendomen igår. Jag
pluggade endast litegrann på det igår. Så vi får se om jag får skjuta fram provet. Annars blir
det nog ett omprov, tyvärr..



Vid 12.00, ska vi på musikal. Några från dom alla klasserna på skolan.
Det vill säga, vi som var med och träffade några som är med i musikalen.
Där vi fick dansa med dom och sånna saker. Ska bli kul och se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0