En himla massa plugg.


Yes... Slutade skolan 16. Drog hemåt, satte mig med matteboken i högsta
hugg. Sedan blev det lite middag och så. Efter det ännu mera plugg. Sen ringde
min syster. Så jag drog till henne, där blev det dock inte så mycket pluggande.
Kollade mest igenom litegrann. Var ju tvungen att busa med missen som jag
inte träffat på tusen år känns det som. Haha, kliade henne på nosen när hon sov
och hon drömde något just då, så hon började slå sin tass på min hand, så himla
sött. Sen när hon vaknade var hon på bushumör och försökte klättra upp för mitt
ben. Lyckat! Gjorde himla ont alltså.

Nu har jag pluggat lite mer, borde sova alltså. Börjar 8 imorgon.
Trött är jag också.

Men ja, vi hörs imorgon eller något. Förmodligen på eftermiddagen. Meningen
att jag ska med Anna hem och plugga igen. Spanskaprov på fredag och hon har
då franskaprov. Då måste jag verkligen plugga, ska höja mig i spanska igen så ..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0