Känner mig skapligt bra nu.


Kollade på Idol förut, fanns en hel del som var bra. Men även en hel del som var
pinsamt dåliga. Men ja, inte jag som skämmer ut mig för halva svenska folket.

Sen har jag vart så duktig och pluggat massor idag. Gjort klart svenskan, dock orkade
jag inte renskriva den för hand så gjordet det på datan och skickade den till min hotmail.
Förhoppningsvis kan jag låna en dator imorgon på svenskan och skriva ut mitt arbete.
Sen ritade jag även klart förstorningen i No;n, skulle gjort förminskning också men det
orkade jag helt enkelt inte. Sen har jag även pluggat matte, kanske inte dit jag ska vara.
Men är på väg i allafall. Håller ni inte med om att jag har vart duktig idag? (a)

Nu ska jag kolla på Hell's kitchen, sen kanske jag pluggar lite till eller något.

Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: 1 december

2008-09-04 @ 22:23:46
URL: http://nadja92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0