Kryckor.


Väntar nu på att min syster ska komma en sväng med min kofta,
digitalkamera och mitt glasögonfodral. Förmodligen mina mjukisbyxor
också om hon hittar dom. Haha!

Var på vårdcentralen förut, och foten har blivit i massa konstiga färger.
Sen är det ett rött streck rakt över foten, ser läskigt ut. Hon la på nytt bandage
i allafall. Och sedan fick jag kryckor, lite krångligt kanske. Men jag lär mig.
Får dock ont i händerna, men det får gå. Så nu får jag ta bussen till skolan
i några dagar.

Nu ska jag invänta syrran, hörs kanske sen. Puss

Kommentarer
Postat av: katrin

det låter juh jätte hemskt... har du brutit den?

2008-09-22 @ 19:23:52
URL: http://kristalll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0