Måndag.


Ännu en ny vecka, och skola.

Vaknade runt 6.30 av att mami kom in och skrämde livet ur mig, haha. Trött
som fan. Vilket jag är fortfarande. Men hör och häpna, jag är redan klar. Har
till och med ätit frukost vilket jag aldrig gör. 

Usch, vill inte till skolan. Kan redan höra min mattelärare "Ja Jennifer, nu ligger du
efter, du får ta med hem och jobba.". Den här gången  tänker jag inte vara tyst om hon
säger något. För ursäkta mig att jag har vart sjuk, och kanske inte orkar sitta och plugga.
Och nu ska hon bara ta och va tyst, för jag har pluggat men jag fastnade i boken för att
jag inte kunde. Så hon skulle bara våga säga nånting alltså..

Just ja, kollade på One last thing inatt. Och jag rekomenderar den starkt. Så otroligt bra
film. Grät som bara den, det är liksom inte bara några tårar som rann utan jag grät så jag
knappt fick någon luft. Haha, kännde mig lite fjantig. Men vafan, den var sorglig och jävligt bra.
 


 


Kommentarer
Postat av: Söderlund

hehe ja samma här :)

Hoppas du får en bättre morgon,

och start på den nya veckan än vad jag fick,

läs blogg. Haha :)

2008-09-08 @ 10:28:04
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0