Måndag.


Ny vecka, nya tag.

Inte vart världens bästa på att blogga under helgen. Men har inte haft
någon lust till det precis. Ganska så tråkigt att sitta och skriva något när
ändå ingen kommenterar osv. Skulle man få en kommentar så står det
oftast "Ha en bra dag!" visst, det är gulligt så sett. Men dom menar det ju
knappast. Säkert över hälften av dom skriver endast så för att få besökare
till sin egen blogg. Och sånna lockar inte mig precis.

Jaja, nog om det. Börjar skolan om kanske 55 minuter för att vara exakt.
Dagen börjar med matte, ser inte fram emot det. Sen är jag övertrött, vilket
Nandi är också. Dom som går i min klass vet hur det brukar sluta. Skrattanfall.

Efter skolan ska jag med Anna hem. Plugga blir det då, har nämligen matteprov
på onsdag och jag är inte speciellt bra på sånt. Vilket Anna är, eller hon beövde
inte plugga så mycket sa hon så jag antar att hon kan det mesta. Så hon får bli
min mattelärare i eftermiddag.

Nej, nu ska jag ligga här i sängen och kolla på Vakna med The voice och sedan
cykla iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0