Massa plugg.


Efter skolan drog jag till syrran för att plugga. Men ... istället låg jag och gosade/busade
med kissen. Att jag inte kan låta bli lillan, stackarn säger jag bara. Men hon är ju så söt.
Fick litegrann gjort i allafall. Men mycket kvar kan jag lova er.

Ska inte bara plugga svenska, utan även engelska, no, so och matte. Det kommer inte gå
så bra känner jag. Varav engelska och svenskan till imorgon. Heja mig. Men jag ska försöka
i allafall. Mer kan jag inte göra. Eller hur?

Nu ska jag äta, sen sticker jag och mami till bergvik jag ska kolla på skor. Om jag hittar
några ska jag försöka fjäska för henne så hon kanske köper dom åt mig (a) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0