Myskväll.


Ja, vem har kunnat undgå att det är Idol ikväll. Och som sagt är dom i Karlstad i kvällens
program. Hoppas det finns nån värmlänning som går vidare och vinner hela skiten!
Så snart ska jag iväg till Ica och köpa mig något gott, och sen hem och krypa ner under
täcket och bara mysa.

Är lite grinig också, mami och mormor ska iväg och köpa skor. Vilket jag inte får.
Mamma hatar när jag kommer hem med nya skor hela tiden. Vill ha ett par nya stövlar.
Men dom får nog vänta litegrann. Får trots allt mina andra skor som jag beställde
för någon dag sedan. Längtar efter dom!

Juste, imorgon ska vi ta skolkort. Är inte så förtjust i det. Men det går gå ändå.
Plattången får va min bästa vän under morgondagen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0