Onsdag.


Blir inte så mycket bloggande nu när jag bor hos syrran. Har inte tillgång till
dator lika ofta som hemma. Min syster är också en datanörd så hon sitter i stort
sett hela tiden när hon är hemma. Själv passar man på då hon är borta som nu.
Hon har ju börjat på universitetet och har ju då nollning. Nu idag ska dom ha flottrace.
Låter lite spännande, var meningen att jag skulle dit ock kika. Men jag orkar inte.

Är så trött efter natten. Har haft en kissemiss som sprungit runt här i lägenheten.
Det hörs ganska väl också, sen hoppar hon upp  på mig och sedan upp på bordet
där hon inte får vara. Men hon är söt ändå.

Nu ska jag äta lite kanske, sen blir det tv. Idol börjar ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Bättre vett än vad?

2008-09-03 @ 21:04:09
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg !

2008-09-03 @ 21:11:39
URL: http://jeennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0