Söndag.


Söndagar för mig brukar vara väldigt slappa, brukar mest ligga hemma och
mysa framför tvn liksom och bara ta det lugnt. Men nej, inte idag. Upp tidigt
iväg till syrran och mata kissen och sånt där, sen busade jag med henne.

Drog sedan hem, och runt 15-tiden eller något sa Ängel (Anna) på msn att hon, Jennifer
och deras kompis Adam skulle hit till Våxnäs och käka på mcdonalds. Så jag mötte
upp dom och så var vi vid donken. Sedan drog Jennifer och Adam hemåt. Ängel
stannade kvar, gick till godismix och köpte godis och sen gick vi mest runt och snackade.
Sen blev Ängel lite sur, vilket jag förstår. Och imorgon blir det inte roligt om vi ser dom vi
såg idag kan jag berätta. 

Nu ligger jag och kollar på tvn, dricker varm chocklad och äter bullar som mormor
bakade när hon var här. Snart börjar På spaning med Bridget Jones, den ska jag
självklart kolla på. Sedan sova, klockan 9 imorgon ska jag vara på min praktikplats.
Slutar runt 16, och då ska jag träffa Ängel igen :)

Hoppas ni haft en fin söndag, och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0