Söndag


Varit en hemsk natt pga min fot. Har vaknat flera gånger då jag legat på
något sätt som gjort att det gör ont. Mami ringde till sjukvårdsupplysningen
förut. Dom sa bara att jag skulle ligga ner mycket och lägga på bandage
eller något. Sen blir det för hemskt så ska jag och fixa kryckor imorgon.. Vill inte,
men blir nog bäst så. Har ju såpass ont. Dock blir det krångligt att ta sig till skolan.
Men det får gå helt enkelt, vare sig det vill eller inte.

Idag ska jag plugga matte, ligger efter litegrann. Annars blir det mest lugnt.
Får ju som sagt inte gå speciellt mycket. Haha, trots det har jag vart uppe
och gått jäkligt mycket. Mamma skällde på mig och sa att vill jag ha något
så skulle jag ropa på henne. Världens lyx, haha!

Nej, vila blir. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0