Tisdag.


Igår orkade jag inte blogga mer, var helt slutkörd. Var inte med Anna B efter praktiken
utan jag var med Anna L som jag praktiserar med. Vi stack hem till mig, hämtade mitt
bankomatkort och sedan åkte vi till godismix och köpte massa godis. Sen stack vi
hem till henne och låg i hennes soffa och kollade på film och fetade oss med en massa
godis. Det var mys, men usch vad trött jag blev. Sen när jag kom hem blev det duscha,
tv och sen somnade jag på direkten.

Ganska skön dag, lite slitsam dock. Barnen har verkligen energi. Och dom älskar att
jaga mig och Anna. Det tjatar dom om hela tiden. Men dom är för söta, sen när dom
sätter sig bredvid en med en bok och nästan borrar sig in i armen på en och ber en
att läsa för dom. Haha, det är så gulligt. Nästan så man längtar tills man får en egen
liten unge.

Nu ska jag kolla film och så, vi hörs kanske sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0