Tisdag.


Ujuj så duktig jag var igår alltså. Pluggade jättemycket. Följde med
Anna hem efter skolan för att plugga, då fick jag kanske inte så mycket
gjort egentligen. Eller lite i allafall, hon fick förklara sånt jag inte gjort än.
Så ska plugga på det jättemycket idag och så kommer det gå bra på provet
imorgon. Pluggade även lite engelska. Gör det även nu.

Har ingen bild idag, härligt! Har det bara udda veckor, så idag har jag sovmorgon.
Börjar 9.25 istället för 8. Det är väldigt skönt, hehe.

Efter skolan och så blir det plugg för hela slanten, matte, spanska och svenska.
Usch vad jobbigt det kommer bli. Måste plugga engelska också, har tydligen prov
nästa tisdag i det. Tur som är så gillar jag engelska skapligt mycket och kanske inte
behöver plugga så mycket. Och får jag några problem under pluggningen så får jag
åka till syrran som är ett engelskageni, haha! 

Nej, plugga till glosförhöret i engelskan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0