Tisdag.


Nyvaken och är helt död. Somnade på två sekunder igår eller något.

Vi typ käkade lite, sen satt vi mest och glodde tvn. Sen runt tolv gick vi
till Statoil eftersom jag var godissugen. När vi kom hem hade Isra fått
något ryck. Haha, vi tror hon har damp ibland eller något. Hon står här
brevid och bara väntar på att få gå på tangentbordet. Sötnos är hon.
Men ja, sen igår då så la vi oss och kollade på film. 

Det var då jag somnade typ, direkt eller något. Trots att syrran gick runt och
pratade om en massa saker. Haha, gick inte så bra för henne inatt. Hon
glömde en jäkla massa saker.

Nu ska jag lägga mig tillbaks tror jag och kolla repris på Våra bästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0