Underbara ungar.


Kom hem för ett tag sedan från dagiset. Känns tråkigt att det är sista dagen
imorgon. Men det brukar bli så. Men i måndags så ville jag att det skulle va fredag.
Kan bero på att dom var som värst dom två första dagarna. Men nu är dom supersöta.
Och när dom sätter sig tätt intill en i soffan eller i ens knä och ber en läsa en bok och
sedan borrar dom in huvudet i armen på en och typ halvsover så kan man inget annat
än att tycka om dom. Dom är underbara allihopa!

Idag blir det mest till att ta det lugnt tror jag. Har lite huvudvärk, så jag ska nog lägga mig
och kika på film tror jag. Sen är det hockey ikväll, synd att dom inte visar på tvn. Får kolla
på aftonbladet och följa där och bara hoppas på att färjestad vinner.

Vad ska ni själva hitta på idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0